It's time for an update

You've been using your good friend IE for quite some time now. It has been a reliable companion for probably the last 20 years.

Unfortunately, due to technology constantly evolving, we would like to kindly ask you to update your browser to one of your liking from the ones listed below. This will ensure that you're going to have good time on our site. Actually, any site really.

Farewell, Internet Explorer.

O spoločnosti

Starý obrázok

Vaillant Group

Skupina Vaillant Group je synonymom vykurovania a prípravy teplej vody, pričom hlavný dôraz kladie na kvalitu, spoľahlivosť a užívateľský komfort. Jej produkty tepelnej techniky sú zastúpené vo viac ako 100 krajinách sveta. Združuje značky Vaillant, Saunier Duval, AWB, Bulex, DemirDöküm, Glow worm, Hermann Saunier Duval a Protherm. Každá z týchto značiek má s výrobou vykurovacích zariadení bohaté skúsenosti, pretože väčšina z nich je v danom segmente viac ako 80 rokov. So svojím 140 rokov dlhým pôsobením na trhu však patrí hlavne značka Vaillant k tým najväčším a najvýznamnejším. Dlhodobo je lídrom na trhu a priekopníkom vo vývoji a inováciách v oblasti vykurovacích technológií v Európe. Skupina Vaillant Group má vybudovanú rozsiahlu sieť obchodných zastúpení a tisíce spokojných zákazníkov po celom svete.

Slovakia

Vaillant Group Slovakia s.r.o.

Vaillant Group má svoje zastúpenie vo väčšine krajín sveta. Výnimkou nie je ani Slovensko. Spoločnosť Vaillant Group Slovakia, s.r.o. sídli v Skalici a zastupuje značky Vaillant a Protherm. Vykurovacie zariadenia Vaillant Group sa vyrábajú v ôsmich výrobných závodoch, pričom až dva z nich sa nachádzajú na území našej krajiny. Tieto fabriky zamestnávajú spolu viac ako 2100 ľudí. Výrobný závod Protherm Production so sídlom v Skalici sa špecializuje na výrobu elektrokotlov a stacionárnych kotlov pre všetky značky patriace do skupiny Vaillant Group. Môže sa pochváliť aj vlastným vývojovým centrom, ktoré patrí k najmodernejším v Európe. Druhým výrobným závodom na Slovensku je Vaillant Industrial Slovakia v Trenčianskych Stankovciach, ktorý pre celú skupinu vyrába moduly pre závesné kotly.

Od svojho založenia firma buduje na území Slovenska sieť servisných stredísk a partnerských obchodných firiem. V hlavnom sídle firmy sa nachádza moderné školiace stredisko pre teoretické a praktické školenia. V oblasti predaja a servisu má značka Vaillant v súčasnosti vybudovanú sieť 400 zmluvných obchodných firiem po celom Slovensku a spolupracuje s cca 400 vyškolenými servisnými technikmi.

Kontaktné informácie

Sortiment

Do bohatého portfólia Vaillant Group patria moderné technológie vykurovania, ktoré sú energeticky úsporné, efektívne a prispievajú k ochrane životného prostredia. Vďaka širokému spektru produktov a modelov si tu každý zákazník nájde presne to, čo potrebuje. Sortiment zahŕňa závesné a stacionárne kotly, zásobníky teplej vody či elektrické spotrebiče. Na trhu závesných kotlov je spoločnosť s 26 percentným podielom dokonca číslom jedna v Európe. Vaillant Group sa nešpecializuje len na vývoj a výrobu kotlov, do jej produktového portfólia patria aj technológie využívajúce obnoviteľné zdroje energie, ako sú solárne systémy či najmodernejšie tepelné čerpadlá a klimatizácie. Užívateľom ponúka tiež rekuperačné jednotky a inteligentnú regulačnú techniku.

Product range

Inovatívne riešenia

Vaillant Group myslí neustále dopredu a ponúka individuálne riešenia pre každú potrebu a každý druh energie. Jej úspech je založený tiež na výskume a vývoji, ktorý vždy prebieha v súlade so želaniami zákazníkov. Oddelenie výskumu a vývoja spoločnosti patrí k najväčším a predovšetkým k najkreativnejším oddeleniam v tomto segmente. Tím vývojárov neustále pracuje na nových zariadeniach a technologických systémoch, ktoré sa čoraz jednoduchšie obsluhujú a ktoré už dnes spĺňajú požiadavky zajtrajška. Či ide o energetické riešenia budúcnosti, alebo o najlepší spôsob ako využiť fosílne palivá, spoločnosť Vaillant Group sa snaží predvídať nové trendy a byť vždy o krok dopredu pred ostatnými. Dôkazom toho je aj každoročné prihlásenie až 100 nových patentov. V oblasti výroby kladie firma najväčší dôraz na dosiahnutie najvyššej kvality kotlov, ktorá predstavuje dokonalosť do najmenšieho detailu.

Obnoviteľné zdroje a inteligentné systémy

V roku 2010 Vaillant prejavil svoje zameranie na ochranu životného prostredia a sústredil svoj výskum na systémy využívajúce obnoviteľné energie. Aj vo výrobe Vaillant nerobí kompromisy, pokiaľ ide o ochranu klímy a ide dobrým príkladom: v roku 2015 spoločnosť zaviedla značku Green iQ. Táto značka označuje mimoriadne ekologické a efektívne produkty, ktoré spĺňajú najvyššie štandardy trvalej udržateľnosti počas celého životného cyklu. Prvé produkty, ktoré nesú označenie Green iQ, sú ecoTEC exclusive, flexoTHERM exclusive a flexoCOMPACT exclusive.

Ďalším dôležitým faktorom pre efektívne vykurovanie a ochranu životného prostredia je dokonale koordinované využitie centrálnych aplikácií, ako je vykurovanie a vetranie a ostatných funkcií v smart domoch. Zariadenia s označením Green iQ preto musia byť inteligentné, aby ich bolo možné kedykoľvek a z akéhokoľvek miesta prepojiť a ovládať prostredníctvom aplikácie. To umožňuje inteligentné diaľkové ovládanie a prediktívnu vzdialenú analýzu a údržbu skúseným technikom.

Vaillant - viac ako 145 rokov inovácií

Úspešný príbeh spoločnosti Vaillant sa začína v roku 1874: Johann Vaillant ako desiate dieťa krajčírskeho majstra prerazil na novej pôde a založil svoj vlastný remeselný podnik ako medený kladivár a výrobca čerpadiel v nemeckom Remscheide. Dnes Vaillant ako popredný výrobca formuje trh s vykurovacou, ventilačnou a klimatizačnou technikou a už viac ako 145 rokov imponuje zákazníkov technologickými inováciami a svetovými novinkami.

Vaillant sa z Remscheidu rozšíril do celého sveta a teraz ho nájdete vo viac ako 60 krajinách. 14 000 zamestnancov generuje celosvetovo tržby okolo 2,6 miliardy eur. Aby sa vyhovelo rôznym požiadavkám trhov v príslušných krajinách, národné spoločnosti sú zakladané nezávisle.

Logo Altes Vaillant

Veľkonočný zajac ako nezameniteľná tvár značky

Svoj podiel na firemnom úspechu Vaillant zohrala aj udalosť na Veľkonočnú nedeľu v roku 1899. Johann Vaillant sa chystá v kľude čítať noviny a pri listovaní v mesačníku „Alte und Neue Welt“ (Starý a Nový svet) sa mu zrazu naskytne kuriózny obrázok: z vajíčka sa vyliahne králik; okolo vajíčka stoja trpaslíci s červenými lícami a roztomilé zvieratká a žasnú nad tým zázrakom. Johann Vaillant je fascinovaný a rozhodne sa kúpiť obraz a autorské práva, pretože králik by sa mal stať ochrannou známkou jeho spoločnosti. Od roku 1899 zdobí produkty, katalógy a brožúry Vaillant, čím vytvára nezameniteľný profil značky. Odvtedy si ľudia spájajú sympatie so značkou Vaillant, inovatívnymi produktmi najvyššej kvality a kompetentným zákazníckym servisom. Dnes je králik jedným z najznámejších log vykurovacej techniky v Európe.

Zajac vo vajci vždy kráčal s dobou

Vo svojej dlhej histórii sa logo Vaillant vždy prispôsobovalo svojej dobe a novým procesom tlače. Prvý redizajn sa uskutočnil v roku 1929 a stanovuje špecifikácie, od ktorých sa všetky nasledujúce revízie výrazne nelíšia: Jasné línie a obrysy spôsobujú, že zajac pôsobí štylizovanejšie a zodpovedá architektonickému chápaniu doby. Vajíčko ako rám dáva logu jasne definovaný tvar. Okrem toho logo teraz obsahuje aj slovo „Vaillant“ a stáva sa tzv. word-image značkou. V dôsledku toho sa posilňuje identifikácia značky.

Začiatkom 50. rokov 20. storočia bolo meno Vaillant v Nemecku dobre známe. V roku 1953 dostal nápis Vaillant prídavok „Geyser“ (kotol), aby sa zdôraznil jeho význam. V ekonomickom boome je vajíčko umiestnené v ochrannom boxe, ktorý vyjadruje silu, moc a kompetenciu. Začiatkom 90.tych rokov logo vďaka zelenej korporátnej farbe dostáva nový dizajnový rozmer. Po ďalších omladzovacích kúrach v rokoch 1993 a 2003 – so samostatným nápisom vo firemnej zelenej – prišiel v roku 2020 opäť čas na väčšie zmeny: postupujúca digitalizácia zabezpečuje, že logo Vaillant sa nebude zobrazovať len na produktoch a v tlačených médiách, ale čoraz častejšie aj digitálne, napr. v smartfónoch. Preto zajac Vaillant dostal nový vizuálny vzhľad. Vďaka nabrúseným lícam a jemne predĺženým ušiam pôsobí mladšie, sviežejšie a inteligentnejšie. Vajíčko je teraz jasne rozpoznateľné ako obrys. Moderné, tenšie písmo s väčším priestorom medzi písmenami zaisťuje lepšiu čitateľnosť, najmä v digitálnych médiách. 3D efekt s farebným prechodom, ktorý od roku 2009 formuje logo Vaillant, bol odstránený. Čo zostalo, je typická zelená Vaillant, čo je jedinečná farba so silnou rozpoznávacou hodnotou. Vaillant bol jednoducho vždy zelená značka!

História loga spoločnosti